CIRCULAR Nº 06/2022

 

DESTINATARIO: CLUBES E XIMNASIOS FEDERADOS.

ASUNTO: CAMPIONATO GALEGO XUNIOR MASCULINO E FEMININO.

“XUNTA DE GALICIA”- ANO 2022

AVISOS:

VER INSCRICIÓN E CABEZAS DE SERIE: https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vRfdE_y92SRLU1g16tjyTfkOxi0zbbqGub8TDe-IJmkU-TSe_qIE2ArCC6YEEaCi3x2TxHJp4zT5rdk/pubhtml?gid=0&single=true 

HORARIOS E SORTEOS: https://www.dropbox.com/sh/lgtkhhq3t2nj6nc/AAASfxRf9uG5Rmr8yPecerjQa?dl=0

IMPORTANTE!!!

El campeonato Gallego Júnior comenzará a las 9:00 h. en el pabellón municipal de Ordes ( Nicolás del Río, 3 ), y se desarrollará en horario de mañana.

El acceso al pabellón para el público será limitado según el aforo de la instalación. Deberán presentar pasaporte de vacunación, o en su defecto, certificado de antígenos realizado en las últimas 24 horas. Deberán permanecer sentad@s, con la mascarilla bien colocada en todo momento y no se puede comer ni beber en la grada. En caso de abandonar el pabellón no se garantiza la posibilidad de volver a acceder si el aforo está completo.

L@s deportistas tienen que presentar su certificado de vacunación o test de antígenos para poder acceder al pesaje. En el pabellón será suficiente con la acreditación.

Durante el desarrollo del combate, únicamente los deportistas, podrán estar SIN MASCARILLA.

Dirección deportiva.

 

 

  1. A COMPETICIÓN

 

  • LUGAR: Pavillón Castelao I. Rúa Nicolás del Río, 3. 15680 ORDES.
  • DATA: Sábado, 5 febreiro 2022.
  • HORARIO: A partires das 09:00 horas en horario de mañá.

 

 

  1. NORMAS TÉCNICAS

 

  • INSCRICIÓNS: Todo-los clubes dados de ALTA na tempada 2022, poderán presentar un equipo masculino e un feminino con un máximo de dous competidores/as por peso.

As inscricións deberán procesarse na web, antes das 13.00 horas do venres 28/01/2022.

 

Será obligatorio indicar a sede de pesaxe correspondente a cada deportista no momento de realizar a inscrición.

 

 

ENLACE NORMATIVA INSCRIPCIÓN E PESAXES

https://fgt.org.es/portal/index.php/2021/04/27/sedes-oficiais-e-normativa-de-pesaxe/

 

 

A cuota para realizar cambios será de dez euros (10 Euros)

 

 

  • GRAO MÍNIMO:

Cinto AZUL.

  • DOCUMENTACIÓN:
    • A autorización paterna así como a declaración responsable COVID de todo-los participantes que quedará custodiada polo clube (así o certifica na inscrición en liña). Este terá que poñelas a disposición da FGT se lle foran requeridas.
    • Todos os deportistas deberán acudir con acreditación.

 

  • IDADES: So poderán participar os desportistas nados nos anos 2005, 2006 e 2007.
  • PROTECCIÓNS: Son estrictamente obrigatorias e deberá aportarlas cada desportista: casco electrónico regulamentario (aportado pola organización), coquilla, proteccións de antebrazos e espinillas e protección bucal, guantillas homologadas para protexer os pés e as mans (electrónicos), peto electrónico (aportado pola organización) e taloneiras electrónicas (cada deportista levará as súas).
  • OS COMBATES: Rexeranse polos tempos marcados polo Regulamento de Arbitraxe da WTF, podendo ser modificados pola organización segundo as necesidades da competición. Tentarese facer 3 asaltos de 1´30” con descansos de 1´.
  • ARBITRAXE: Rexerase polo Regulamento actualmente en vigor, da WTF.
  • UNIFORMIDADE OBRIGATORIA DOS ÁRBITROS: Pantalón gris (non vaqueiro), camisa branca, gravata azul da FGT, zapatillas brancas e chaqueta azul mariño.

 

  • PESOS :

CATEGORIAS        MASCULINA                                  FEMININA

P1     Minimosca                               – 45 Kg.                                               – 42 Kg.

P2     Mosca                                       45 – 48 Kg.                                          42 – 44 Kg.

P3     Galo                                           48 – 51 Kg.                                          44 – 46 Kg.

P4     Pluma                                        51 – 55 Kg.                                          46 – 49 Kg.

P5     Lixeiro                                       55 – 59 Kg.                                          49 – 52 Kg.

P6     Super-Lixeiro                          59 – 63 Kg.                                          52 – 55 Kg.

P7     Semi-Medio                            63 – 68 Kg.                                          55 – 59 Kg.

P8     Medio                                       68 – 73 Kg.                                          59 – 63 Kg.

P9     Semi-Pesado                          73 – 78 Kg.                                          63 – 68 Kg.

P10   Pesado                                      + 78 Kg.                                              + 68 Kg.

 

 

  • TROFEOS:

Individuais: Medallas para os tres primeiros clasificados.

Equipas: Trofeo aos tres primeiros clasificados, segundo o seguinte baremo:

Ouro: 7 puntos.

Prata: 3 puntos.

Bronce: 1 punto.

NOTA: As medallas que se obteñan sen facer combate SÍ computarán.  (Acordo da Asamblea Xeral do 03/03/01).

 

 

  1. ORGANIZACIÓN

 

  • ORGANIZA o Clube BOUDSPORT por delegación da Federación Galega de Taekwondo.
  • PESAXE: Venres día 4, provincia de:

 

– Riveira: Club Natural Sport. De 17.00 a 19.00 horas.

– A Coruña: Ximnasio Garrapucho. De 16:00 a 18:00 horas.

– Marín: Ximnasio Mat ́s. De 16:00 a 17:00 horas.

– Vigo: Ximnasio Seungsport. De 16.30 a 17.45 horas.

– Lugo: Ximnasio Jansu. De 17:00 a 18:00 horas.

– Ourense: Ximnasio Couto. De 14:00 a 15:00 horas.

– CGTD: Para deportistas do Centro. De 11.45 a 12.30 horas.

 

 

  • SORTEO: Realizarao o Director de Arbitraxe o dia anterior á competición. Aqueles delegados que queiran estar presentes deberán comunicarllo a arbitraxe@taekwondogalego.com – XUNTANZA DE DELEGADOS: Celebrarase media hora antes do inicio da competición no pavillón.

 

 

 

 

 

  • COMEZO DA COMPETICIÓN: ás 09:00 horas.

 

 

  1. CONDICIÓNS ECONÓMICAS

 

  • PERTENZA A CLUBE FEDERADO: os desportistas, técnicos e árbitros deberán pertencer a un clube afiliado á FGT na tempada 2022.

 

 

  1. RECLAMACIÓNS

 

  1. COMITÉ DE CAMPIONATO: Estará formado por:

Presidente: Director de arbitraxe.

Vocais: O Delegado Técnico, o director do clube organizador e dous técnicos máis que serán escollidos por sorteo o dia da competición ademáis do árbitro de mesa do tapiz no que se produza a reclamación.

 

  • RECLAMACIÓNS: Poderán ser polas causas que figuran no Regulamento de Arbitraxe da WTF, actualmente en vigor. Deberán facerse sempre por escrito, no impreso correspondente e asinadas polo delegado oficial do clube. O IMPRESO DE RECLAMACIÓN PODE SOLICITARSE Ó DIRECTOR DE ARBITRAXE.

 

  • Ó entregar a reclamación, pagarase unha cuota de trinta euros (30 Euros), da que se entregará o correspondiente recibo. En caso de que a reclamación sexa considerada, devolverase o importe.

 

  • Os delegados oficiais, que figurarán no impreso de inscrición, serán os únicos que poderán representar ao clube en todo-los actos do campionato. Os adestradores co fin de dar unha boa imaxe do noso deporte, deberán de vestir correctamente, a ser posible con chándal, e en todo caso, con calzado desportivo, para evitar problemas co servizo de mantemento dos pavillóns.

A FGT non se fai responsable dos problemas orixinados polo incumprimento das normas que figuran nesta circular ou da lexislación vixente.

 

OS CLUBES PODEN PROPOÑER A ÁRBITROS PARA A COMPETICIÓN A TRAVÉS DA PROPIA INSCRICIÓN PERO, SEGUNDO ACORDO DA ASAMBLEA, NON ESTÁN OBRIGADOS A FACELO. EN TODO CASO, SÍ ESTÁN OBRIGADOS A QUE O ÁRBITRO ASISTA Á COMPETICIÓN SE FOSE INSCRITO E CONVOCADO.

 

 

A Coruña, 07/01/2022.

 

O SECRETARIO XERAL

Print Friendly, PDF & Email